Firmy již dneska nemají pouze jedny webové stránky, které kdysi byly naprosto top. Podnik, který si mohl dovolit vlastní webové stránky, byl originální. Dnes můžou mít webové stránky téměř všichni. K tomu ale nesmí chybět stránky na Facebook, Instagram a další a další. Ano, pro firmy je tohle, dá se říct, ideální. Na sociálních sítích mohou sdílet své úspěchy, neúspěchy, plány do budoucna a mohou propagovat již zmiňované webové stránky. A co je naprosto nejdokonalejší?
Super rychlá komunikace se zákazníkem. Tohle je prostě absolutní výhoda. Stačí mít chytrý telefon s aplikacemi, jako je například Messenger a nemůžete přehlédnout, že vám někdo napsal. Navíc se zákazníkem můžete komunikovat téměř kdekoliv a téměř pořád. To je opravdu super.
Vytvoření profilu na takových sociálních sítích je zdarma, což o webových stránkách, pokud nejsme IT specialista, říct nemůžeme. Na druhou stranu mohou být právě webovky dokonale propracované jak obsahem, tak designem, čímž lze skvěle oslovit zákazníka.
Takže když si to shrneme, pokud chceme na zákazníka působit ze všech stran, je vhodné působit na všech frontách.Pomocí webovek zvát lidi ke sledování Facebooku a Instagramu a naopak.
Sociální sítě jsou rovněž skvělým nástrojem pro zjišťování veřejného mínění na různé věci, které potřebujete.
Můžete prostřednictvím nich provádět různé marketingové výzkumy a dávat sem různé ankety. Víte, kolika lidem se vaše stránky a jednotlivé příspěvky líbí, přečtete si jejich názory, které píšou k vašim sdělením, a vidíte, kolikrát lidé vaše příspěvky sdíleli. Díky nim lze prozkoumat také cílového zákazníka, protože si vyjedete přesný seznam lidí a jmen, kterým se vaše stránky líbí.
Je tedy pravdou, že v téhle oblasti jsou sociální sítě dokonale využitelné a dokážou vám usnadnit poměrně hodně práce. A co je nejdůležitější? Lidé sociálními sítěmi žijí a naprosto je milují, takže lajkujte, piště a sdílejte…
9.6.20239.6.2023
0 Comments
Categories:
Nezařazené